ON HANDIIS IPHONE

Känns som om jag har skillZ eftersom jag klarar att skriva ett helt blogginlägg på en iPhone (H) haha Men whatever, efter mormor och morfar åkte vi inom tåstarp city och hämtade upp Handii som följde med oss hem :) När vi kom hem lämnade vi lite saker och sen tog vi min cykel och stack till stan där vi mötte upp typ Gustav, Sebbe, Adam m.fl. Resten av kvällen spenderade vi således ute med dom och lite annat trevligt folk. Träffade även på Julia och Rebecca som jag inte träffat på länge så det var mysigt :) Efter en rolig kväll ute följde vi sen med Gustav hem för att hämta Handiis cykel som stått där ett tag nu och sen bar det av hemmåt. Väl hemma krängde vi lite mackor och tvättade av sminket och nu ligger vi här i min systers rum som fortfarande är i Sthlm. Döda mig inte om du läser detta men vi bara sover här hehehe (a) Men nu är det dags att sova. Skola imorgon ju och jag är as trött. Tur man slutar 11 imorgon iaf och sen ska jag nog träffa Rebecca en stund och så måste jag köpa silverschampo hehehe :] Men vi hörd imorgon, natti :* och btw om ni undrar varför allt bara flyter på i en enda låg text är det för att det inte funkar med mellanrummen på iphonen :(

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0