ONT I HELA MIG

Now I'm gonna whine.

Skolan idag. Hade idrott på eftermiddagen och vi spelade fotboll. Inte så bra för mig med tanke på att jag alltid lyckas få bollen i huvudet så fort där finns en boll med. Tror ni att jag fick bollen i huvudet? JADÅ! Rakt i ansiktet :)
Helt underbart också att det var stora biff Mensur som tog i allt vad han hade och satte bollen rakt i ansiktet på mig, F1 SKÖNT alltså!.................. kändes ungefär som om hela mitt ansikte mosades och jag sprang in på toan lagom fort innan jag fick näsblod (Y) min läpp sprack också lite och bägge läpparna svullnade upp så jag såg ut som Kissie 2 ._.
Nu har jag två blodiga läppar och väldigt ont i skallen + ont under högra ögat. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp en snygg blåtira där, GÖTT! =)
Arg som ett bi blev jag också. Fast jag vet att det inte var hans fel, det var ju liksom inte med flit, så blev jag så himmla förbannad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen och betedde mig som en riktigt bitch när han försökte be om ursäkt. Kunde liksom inte hjälpa det. Det går inte att vara snäll och förlåtande när man har smärta i hela skallen.
Resten av den här dagen har varit allmänt deppig, ledsen, trött, kall och så har jag haft riktigt smärta i hela huvudet på alla håll och kanter. Underbar dag!
Enda som varit lite kul iaf idag va att jag va en stund på stan med Van och Timme.
För övrigt kommer det en till underbar dag imorgon. Matte hela förmiddagen, entreprenörskap hela eftermiddagen och sen utvecklingssamtal dirr efter skolan, hur kan man inte älska det liksom?! :D YES! ._____+
Nu ska jag äta, puss♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0