SÖNDAG = BLÄ.

Jag förstår inte hur fort tiden går, nu är det redan söndag igen. Det var ju nyss fredag för bövelen :(

Anyways, hann inte blogga igår. Kollade film hela dagen typ och sen var jag ute hela kvällen. När jag väl kom hem vart jag så trött så jag somnade nästan direkt.
Imorse vaknade jag vid 12 och satte mig och kollade på The Pacifier. Har nyss kollat färdigt och sitter och chillar i min säng.
Funderar på att ta tag i mitt plugg så att jag kan få gjort det någon gång. Skulle kännas kind of skönt att få det gjort. Ska nog inte till mormor och morfar idag men kanske sticker ut en liten stund ikväll. Vi får väl se hur det blir =)

Men nu ska jag nog plugga lite svenska så jag kan få bort den där ig-varningen ._.
Puss så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0