SÖNDAG

Har inte bloggat sen i torsdags, har inte haft tid.

I fredags var det skola till 11 sen åkte jag en sväng med Bella, Erica och Parsa i Parsas bil. Vi åkte bl.a. till Coop och köpte massa onyttigheter och sen bar det av till Kulltorp hem till Erica där vi satt på hennes uteplats i solen och krängde. Mycket mysigt.
Efter en trevlig eftermiddag där skjutsade dom hem mig och jag somnade vid datan. Sov tills Handii ringde och väckte mig och ville komma hit. När vi hade fixat oss lite stack vi ut en sväng med trevligt folk.

Lördagen bestod av att vakna sent, duscha, fixa sig lite och sen drog vi några stycken till grillplatsen vid reningsverket och där spenderades hela kvällen.

Idag vaknade jag vid halv 1 och nu sitter jag och sminkar mig. Jag och mammi ska snart åka till mormor och morfar.
Bloggar kanske lite därifrån men nu måste jag fortsätta med sminket, puss♥

Btw, mitt hår är fortfarande inte fixat, men vi ska nog köpa mer sånt slingmedel ist och göra fler slingor och sen får jag nog använda silverschampo och hoppas på att det blir snyggt :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0