STRESSIG DAG

Gick upp 10 imorse. BLÄ men ändå... ok.
Väl uppe fixade jag mig lite och sen åkte jag och mammi in till Hbg och mötte upp hennes kompis Daniella och hennes dotter Aurora. Så gick vi och fikade tillsammans och satt på ett jätte mysigt fik och pratade i flera timmar medans regnet öste ner utanför.
När det slutat regna skulle dom hem och vi skulle gå vidare på stan och kolla kläder. Jag handlade as mycket känns det som och bilder kommer sen :)
När vi väl var klara höll vi på att dö bägge två (eller kanske inte jag... men mamma haha) så vi åkte hem och så lagade mamma lite god mat som vi åt sittandes i soffan omringade av levande ljus och annat myspys.
Efter maten gick jag till Clara för att spendera min kväll där. Haft mycket trevligt och det tackar jag för! =)
Nu ska jag fixa in dom usla bilderna på dagens inköp från min mobil till datan, brb♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0