UNDERBAR DAG... NOT

Nu ska jag whina igen, det är ju faktiskt torsdag så jag har rätt till det ;C

Matte hela förmiddagen, tro det eller ej men det gick faktiskt bra! :O
Efter lunch hade vi entreprenörskap med Herman................ ._. HEHE och efter skolan vart det utvecklingssamtal där Jan kom på tal så jag började nästan stortjuta inför både mamma och Herman, inte ok!
Efter utvecklingssamtalet bar det av till stan där Nellie, Julia, Amanda, Clara, Nicole och Elin stog och sålde hemmabakade kakor till förmån för barnen i Lussaka. Fick en hel påse kakor och bullar för endast 3:- HEHE I'm gonna get fat .__+ Galet att dom känade över 4000 på det idag dock o.O
Efter ett tag med dom gav jag mig av för att möta upp Stokki och Erica och tillsammans gick vi till källan. Efter en stund där kom Handii och Gustav och joinade oss och resten av eftermiddagen spenderades tillsammans med dom på bl.a. Torstens. Mycket mysigt :)
När jag kom hem tog jag ett långt, varmt bad. Underbart!
Nu har jag kollat criminal minds men ska gå och undersöka min blåtira. Se om den blivit mindre. För nog har jag gått omkring med en blåtira idag, SNYKKT!
Pussiluss♥

Kommentarer
? clarafina

inte 4000 linneah, 3000! ;o

2010-04-17 @ 09:18:49
URL: http://clarafinaa.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0