DAG 1 - PRESENTERA MIG SJÄLV

Ehh haha hur ska jag börja?

Typ... hej! haha Jag heter Linneah Zoe Yasmine Dano och är 17 år. Jag föddes 1993 här i lilla ängelholm på det lilla bb som fanns här då.
Jag bor i en lägenhet i centrum med min mamma Annika. Jag har en storasyster som är 19 som precis har flyttat. Hon bor och jobbar i Gbg och min pappa Edward bor i USA fast jag träffar aldrig honom.
Jag har även en halvbror i USA som heter Cameron men honom har jag bara träffat en gång.
Hela min pappas släkt bor i USA och dom flesta har jag bara träffat en gång och det var när jag var en liten plutt.
Dock har jag min mormor och morfar här i närheten och jag träffar dom varje söndag då vi åker dit och hälsar på.

Jag går första året på John Bauer gymnasiet här i stan. Skulle egentligen gått andra året men jag har gått om. Jag går entreprenörskap och det var i min förra klass jag mötte min nuvarande pojkvän Mensur :) Han är 19 år och kommer från Kosovo ursprungligen. Vi har varit tillsammans i 7 månader nu och han är hur underbar som helst och min bästa vän♥

Med i vår lägenhet bor ett litet lurvigt svart och vitt marsvin som heter Daisy. Jag har nog haft henne i typ 3-4 år nu tror jag. Egentligen är jag ingen bra marsvins-ägare utan det försvann tyvärr med åldern.
Nu vill jag gärna ha en liten dvärgspets hundvalp istället :)

På min fritid umgås jag mest med Mensur. Vi brukar sitta hemma i min soffa med min mamma och kolla på film haha, men ibland sticker jag ut och träffar vänner och sånt istället.
Annars tycker jag om att sy, rita, pilla i photoshop och lite sånna kreativa saker :)
Älskar även att spela tv-spel haha dock har jag inget :(

Ajja, det var nog allt jag kunde komma på, undrar om någon orkar läsa allt o.O


This is me.
(Dock är bilden sen i somras)


Kommentarer
? Sara

Varför gick du om? Klarade du inte kurserna? kram, jättefin blogg!

2010-12-02 @ 20:12:51



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0