DAG 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Hmm den här var ganska svår faktiskt o.O

Men jag tror att min första kärlek var till en kille på min skola när jag gick på fram. Haha jag gillade honom jätte mycket i flera år x') Dock kände jag inte honom, hade bara snackat lite så jag gillade mest honom bara för att jag tyckte att han va så sjukt snygg.
Sen blev jag så himla nervös varenda gång jag såg honom och så en gång kom han och hans kompis och satte sig med mig och nellie och jag var så nervös så jag tappade min mp3, som jag hade då, i golvet minst 3 gånger haha! Fy vad röd jag blev i ansiktet.. naaw, han borde ju iaf tyckt att jag va lite gullig som blev så nervös eller?
Mer kan jag inte säga och jag tänker inte skriva hans namn här, men han måste ju verkligen ha varit min första kärlek för sånna små-gillningar på lågstadiet räknas ju inte, dom minns jag inte ens :] haha!


Kan inte ni berätta om era första kärlekar? :)


Kommentarer
? michelle ♥

haha påminner mig om ett visst sms du skickade, remembeeeer? gulle ;) <3

2010-12-12 @ 20:43:09



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0