DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR

Mina föräldrar heter Annika Andersson och Edward Dano.
Mamma är 43 år och bor här i Ängelholm med mig. Pappa är kanske typ 40 (inte säker) och bor i USA.

Min mamma är världens bästa mamma, och det är inget jag bara säger för att hon är min mamma utan hon är verkligen världens bästa mamma! :O Hon är snäll, rolig, en av mina bästa kompisar o.s.v. Sen är hon nog rätt skrämmande om man frågar vissa andra... haha ;)

Min pappa träffar jag aldrig. Det är nog 4 eller 5 år sen nu jag träffade honom sist. Han skulle egentligen kommit hit och hälsat på oss i somras men det blev lite komplikationer vilka gör att han inte kommer kunna komma hit dom närmsta 15 åren, så om jag vill träffa honom så får jag åka dit. Ska nog göra det när jag har lyckats spara ihop pengar (aldrig .___.). Dock brevväxlar vi regelbundet :) På tal om det måste jag svara på hans brev! :o

Men det var nog allt jag kan komma på om mina föräldrar. Det var ett konstigt bloggämne tycker jag för det finns ju egentligen inte så mycket att säga.. haha så ni kan få två bilder på dom ist :)


Min söta lilla mamma :)


Har inga nya bilder på pappa men här är en på honom och mig när jag va en liten knodd :]


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0