DAG 7 - MIN BÄSTA VÄN

Får göra den här nu ikväll eftersom jag inte gjorde den igår.

Min bästa vän.. jag har nog 2 stycken. Först min kille Mensur såklart. Det är ju självklart han som är min bästa kompis eftersom jag umgås med honom så himla mycket som jag gör och eftersom vi känner varandra så bra. Han är nog den personen som känner mig bäst näst efter min mamma.
Men annars är det handii. Det är ju inte på samma sätt liksom. Det är ju ganska naturligt att ens pojkvän är ens bästa kompis men även att man har en tjej-bästis eftersom det är henne jag snackar skit med. Det är henne jag pratar pojkvänner med och det är henne jag skrattar åt ingenting med. Så det ligger ju på helt olika plan liksom.

Men om jag ska berätta lite om handii så heter hon egentligen Felicia Nylbäck och alla kallar henne handii eftersom att hon beter sig så korkat och klumpigt haha :)
Hon är född 1995 och är alltså två år yngre än mig. Hon går sista året på högstadiet och jag har ingen aning om vad hon ska gå sen.. hehe.
Jag och handii har känt varandra i typ... 3-4 år tror jag? Fast vi har vetat vilka vi är sen vi va små för vi är bägge jehovas vittnen så vi har gått i samma församling länge. Dock har vi aldrig snackat innan. Jag kommer ihåg att jag tyckte att hon var en tönt och att jag aldrig ville bli kompis med henne haha :p Och sen var jag med en tjej som heter hannah en gång så skulle vi träffa lite andra på stranden så var handii där så snackade vi lite och bestämde att vi skulle till hbg festivalen tsm som var dagen efter. Sagt och gjort, det var en av dom roligaste dagarna i mitt liv haha! Mördarkarusellen :)
Sen började vi umgås hela tiden och förr förra vintern följde jag med hennes familj till Teneriffa. Det var helt awesome! 2 riktigt härliga veckor det! Saknar det jätte mycket :(

Nu har jag och handii inte umgåtts så mycket, vi har båda pojkvänner och även om det inte borde komma emellan oss så har det nog tyvärr gjort det. Men vi försöker ändå ses ibland och då har vi lika kul som vanligt :)♥


Såhär såg vi ut precis när vi hade träffats.. haha handii!




Hahaha


Brun jag va då :( och kolla in biffmuskeln på benet!


Hahaha, detta måste vara den fulaste bilden ever! :o


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0