IRRITERAD

Skrev nyss ett inlägg men så råkade jag skriva fel och tryckte på "sudda" knappen men då kom jag tillbaka till "hem" och så sparades det inte i utkast så nu får jag göra om -.-

Har ju inte bloggat nu på ett tag men har haft fullt upp. Förhoppningsvis kommer jag komma igång med bloggningen igen efter imorgon.
Hade tänkt börja med bloggutmaningen på det stället jag slutade ist för att ta igen alla dagar jag missat för det hade blivit jätte många dagar på en gång isf, så idag får räknas som dag 16 av utmaningen alltså.

Idag ska jag hjälpa mamma att städa lägenheten, jag ska baka och jag ska se om jag hinner sy färdigt min klänning :)
Återkommer snart med bloggutmaningen för dagen, poss!♥


Bild sen förra veckan


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0