LÖRDAG, IGEN?!

Ofta det redan är en hel vecka sen jag var på tjejmiddag hos mandapanda :o Vad fort tiden går...
Just det man1, glömde smsa och hämta mina kläder igår FÖRLÅT! :(

Sorry att jag inte bloggade igår men hade fullt upp hela dagen. Var med handii efter skolan och sen följde vi med mamma till Willys och handlade. När vi kom hem kom mensur en stund och Gulligullan och sen chillade vi resten av kvällen.
Vi la oss redan vid typ 12 och somnade vid 1, eller handii somnade innan för det gör hon alltid .__. haha
Idag vaknade jag av att mamma kom in typ vid halv 12. Sen åkte handii och nu har jag nyss käkat frukost och plockat undan bädd-sakerna från golvet.
Ska städa vardagsrummet, diska och lite så idag. Sen blir det duschen, sminka sig och iväg till Sandra. Ska dit vid 6 tiden och spendera min kväll där med henne :)

Uppgiften för dag 4 kommer senare eftersom jag ska berätta vad jag har ätit idag haha så det får bli när jag ska lägga mig... konstig uppgift. Är det meningen att jag ska fota det också? o.O Det struntar jag nog i...


Random bild på mig sen förra vintern. Shit vad jag har förändrats på ett år, såg ut som en fjortis där ju... o.O
Och btw, kolla vilka smala ben jag hade :'( </3 haha


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0