ÖHH

Ni anar inte vilken seg och trött helg jag har haft! :O Jag pallar inte!
I fredags var jag med Cornelia och Sandra hemma hos Sandra. Vi somnade nog inte förrän vid 5-6 tiden och sen var det någon som väckte mig på morgonen -.-
Igår kväll var Mensur här, vi köpte pizza och kollade film sen sov han här i mitt rum så tog jag soffan i vardagsrummet med mamma :)
Vi la oss inte förrän vid 4 och imorse väckte mamma mig för att jag skulle göra massa innan vi skulle till mormor och morfar. JAG HAR INTE FÅTT SOVA UUUTTTT PÅ HELA HELGEN :( Det gör mig tjurig, grinig och gnällig .___.

Idag har vi varit hos mormor och morfar och nu är Mensur här igen. Mamma ska färga mitt hår nu så hinner inte blogga mer men här kommer en rolig bild från hemma hos Sandra :)


HAHA hennes hår fastnade för två år sen och så klippte hon av det och hon har fortfarande inte rensat! Shit vad jag garvade när jag såg det x)


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0