RUND SOM EN BOLL, MÄTT SOM ETT TROLL? ;O

Haha... Idag har jag ätit alltså! :o

Gick upp 20 i 9 och tog en dusch, fixade mig och sånt. Sen hjälpte jag mamma att baka en princesstårta och vid 1 åkte vi till mormor och morfar. Där var även min moster och hennes man. Resten av dagen har vi ätit, kollat kalle anka, ätit, skrattat, spelat spel, lagt pussel, ätit, kollat karl-bertil jonsson och ÄTIT! haha I'm so mätt så ni anar inte.
Jag fick btw en biobiljett och 1000 kr av mormor och morfar också :) Så gulliga! Ska ju på bio med Mensur imorgon kväll och har ju redan en gratis ticket så nu har vi två, gött!

Men nu ska jag sova, gör uppgiften för dag 17 imorgon, pallar verkligen inte nu.
Godnatt :)♥


Princesstårtan jag och mamma bakade (hannah hjälpte liiite också)


Kommentarer
? sevara :*

god juul i efterskott :D haha <3

2010-12-25 @ 18:23:55
URL: http://sevaras.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0