ÄNDRADE PLANER

Kunde knappt andas hos Clara för hon hade katter som jag inte tål så kunde inte andas så fick gå hem. Har precis ätit lite nu och ligger och lyssnar på Känn en doft av kärleken haha =)
Är lite trött men det skiter jag ett stort stycke i för jag känner inte för att sova just nu.
Imorgon ska jag jobba, jag ska servera med min storasyster, hoppas att det inte blir likadant som sist jag jobbade som servitris (midsommar med Handii)... :| haha men det är nog ingen fara.
Imorgon kväll ska Nellie sova hos mig så får vi se vad vi hittar på.
Men nu ska jag kolla lite gammla bilder, för jag kind of känner för det :]
Hade haaaj!♥


Gullig bild på Handii, mig och Julia som Julia nyss slängde upp på sin face från i sommras, innan Rix FM festivalen i båstad<3 härliga tider det! =D

Kommentarer
? julia

Nawe vad bruna och fina vi var! Gillade dock inte den tiden :/<3

2010-02-27 @ 14:19:01
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0