ÄNNU EN SJUK DAG

Happ, vaknade för kanske 1 timme sen. Sjuk idag igen.
Meeen imorgon SKA jag faktiskt till skolan för jag börjar bli fede trött på det här nu. Möglar ju ihjäl av att bara ligga här inne på mitt rum hela dagarna utan att ens träffa några kompisar :( buhu
Ajja, idag ska jag diska och sen ska jag nog bara chilla och kolla film.
Kanske borde plugga lite också känner jag men får se om jag orkar (Y)

För övrigt ligger jag och lyssnar på Nöjd? atm och den låten passar verkligen mig.
Nu tänker ni säkert på inlägget jag skrev om att jag inte är kräsen.. och jag vet att jag skrev det men jag måste nog erkänna att jag kanske är lite lite kräsen iaf (a)
Men sen är det ju så att det man inte kan få vill man ju ha. Och jag tror faktiskt det finns något som är 2 good 4 me nu, men det skiter väl jag i man misslyckas inte förrän man ger upp, right? :D♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0