BOOBS

Alltså jag har tänkt över det här med silikon bröst. Kissie har ju precis skaffat det och det har ju varit liksom världens största grej (haha fattade ni, världens största hon har ju E-kupa nu... okej den va lame..). Nu tycker jag nog att hennes bröst är alldeles för stora, speciellt till den lilla kroppen men jag tycker ändå att silikon bröst är något riktigt snyggt.
När jag har fyllt 18 ska jag börja spara ihop pengar och sen ska jag skaffa silikon :] Och jag ska inte göra dom mycket större utan ska bara ha små inlägg så det påverkar mer på formen än storleken. Det blir ju så snyggt för dom blir liksom så runda och fina, dessutom kan man gå utan bh utan att dom hänger (inte för att jag har hängpattar, haha, men man får väl det en vacker dag :|)
Som nu, om man har en strapless klänning/tröja så får man ju ha en strapless bh under och då ser det nästan ut som om man är platt eller har hängpattar för det finns ju inget stöd, liksom inget som håller dom uppe ordentligen, men om man skulle ha silikon sitter dom där uppe av sig själv så även om man skulle gå utan bh skulle det se ut som det gör nu med bh, fattar ni? Nice va?! :D


Perfekt exempel!
Kolla liksom dom översta (Gry Forsell) dom hänger, usch! Medans Tila tequila's sitter uppe som om där vore en pusch-up bh bara det att hon inte har något stöd alls, lovely! :]

Kommentarer
? nonym

Du borde passa på och gå utan bh, innan brösten börjar hänga. Bh-löst skönt när man vant sig och bysten håller sig fastare längre. Vill du sen ha större bröst välj en skicklig kirurg, som inte gör bröst som bollar. Naturliga vackra bröst har som en backe ner till vårtan och rundade nedanför.

Titta på din egen partydress från lördags. Bh syns tydligt och visst hade det varit snyggare utan?

2010-02-22 @ 02:03:14
? Anonym

Jag är kille och vet inte hur jag hamnade i din blogg (läser aldrig bloggar) men jag måste hålla med annonym om formen på tuttar :D

2011-09-06 @ 21:55:15
? !

Hur kan du tycka att det är äckligt med naturliga bröst som Gry's? Tycker personligen att det är mycket vackrare med naturliga bröst som hänger lite än ett par fotbollar som är stenhårda, fattar heller inte hur man kan betala för att andra människor ska trycka in sån onaturlig skit i ens kropp rent idiotiskt är vad det är! Var nöjd med din kropp! Du har säkerligen en jättevacker hylla som du kan vara nöjd med!

2012-02-19 @ 21:21:41



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0