DAGENS SHOPPING

Nu hade jag tänkt berätta om min dag, visa dagens shopping och visa dagens outfit på en gång så det blev lite för mycket. Och ivrig som jag är efter att få visa er mina nya fynd så börjar jag med dagens shopping :]
Var nämligen på Väla idag med Erica och Bella, men det tar vi sen hoho :)


3 par trosor
Blåa spets och vita spets string - H&M
Vita spets med små söta rosetter - ginatricot


Liten söt mörkgrå klänning med en gullig rosa rosett - Lindéx


Smink
Puder - H&M
Vit kajal - H&M (tappade ju bort min andra ._.)
Ringar
7 guldiga ringar - H&M


Ljusgrå kofta - ginatricot

Såg lite konstigt ut på benen där på sista bilden så tog bort det :O haha
För övrigt är jag nöjd med dagens fynd :]♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0