HOS HANDII :D

Hallåja!

Sååå fixade i ordning mig lite innan och packade ner lite saker och sen skjutsade mamma mig till munka allköp där vi skulle plocka upp Handii egentligen men hon kom ju aldrig så ringde jag då hade hon gått vilse i munka -.-' blev jag förvånad? Nej, inte ett dugg ._. haha så typiskt henne alltså!
Så min mamma pallade inte vänta mer för hon har diabetes och blablabla så hon fick lågt blodsocker och va tvungen att skynda sig hem och äta något typ.. Så hon körde en bit och så hittade vi Handii vid vägen (Y) Så körde mamma oss tbx till munka allköp och åkte hem så fick vattenpölen hämta oss där sen :]
Väl hemma hos Handii åt vi lite fast det blev ytterst lite för jag var inte ett dugg hungrig.
Nu sitter vi på Handiis rum vid var sin data som vanligt och nördar oss för vi har inget liv.
Ska nog dock ner och kolla film och kränga onyttigheter nu så vi hörs sen! =)
Puss♥


Fick bli en gammal söt bild på oss, love you händy :D<3

Kommentarer
? Erica

Gillar den bilden som fan!:D Ni ser skit roliga ut, speciellt du Linneah HAHAHAHA:D<3

2010-02-24 @ 16:35:08



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0