PIGG & GLAD?

not...

Skolan till 11 idag som varje måndag ;p hade engelska, inge vidare kul.

Efter skolan gick stannade jag till på fram innan jag gick hem. Skulle ju visa Emma hennes avatar bild och så. Där satt jag en liten stund och pratade med lite olika folk :)
Efter ett tag beslutade jag mig för att gå den långa vägen därifrån hem (över gatan ;p haha). Väl hemma fick jag ett sms av Nellie där hon undrade om hon och Emma fick komma hit och självklart fick dom det, bara kul med lite sällskap ju! :D

Resten av dagen har spenderats slappandes och kollandes på film i soffan. Jag såg på High School Musical (och nu måste jag tyvärr döda er eftersom ni vet det ._.)! :O Han är j uså söt 8) haha

Meeen whatever, ska gå och packa ihop lite saker nu och sen ska mamma skjutsa mig till Isabel, hon tvingar mig att sova där i natt eftersom hela skolan ska till Vallåsen imorgon och åka skidor/snowboard/skridskor och dylikt och bussarna dit går prick kvart över 8 och inte en minut senare. Och smidig som jag är så lyckas jag alltid komma några minuter för sent överallt så Isabel ville inte riksera något utan tvingar mig ist attsova hos henne så hon kan släpa med mig imorgon bitti vare sig jag är klar eller inte :} men det ska bli kulkul! :]
Har ni riktig tur kanske ni får se en bild på mig i skidutrustning :o haha
Och jag som aldrig har åkt skidor, jag kommer trilla och slå ihjäl mig eller åka in i ett träd eller något :| jösses...

Men vi hörs later, puss!♥


Jadå!

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0