SVINDÅLIG UPPDATERING

Jag vet att jag bara bloggade en gång och det var texten om Jan. Men jag typ kände inte för att blogga nå mer efter det igår.
Men för att vara snäll så tar jag min gårdag lite snabbt för er nu ;)

Skolan som vanligt igår. Hade webbdesign, kulkul och slutade 11 som varje fredag :)
Efter skolan gick jag hem och satte mig under mammas täcke i soffan med min data ett tag. Sen ville Handii att jag skulle följa med henne ut på stan och köpa smink för att hon inte vågade själv.. -.- pussy! Haha.. jaja jag följde med iaf så åt vi lite på Grafitti också och sen kom även Van. Handii tog sen bussen hem till Tåstarp och jag och Van gick hem till mig för att han skulle hämta sin hårddisk och jag skulle packa lite.
Efter en stund kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till Julia där även Clara och Ninni va. Fixade oss lite och sen kom även Johanna N och Rebecca också :)
Mycket trevlig kväll måste jag säga och tack till alla som var med och gjorde den trevlig!
Sen skulle jag, Clara och Rebecca sova där så för att alla skulle få plats sov jag i "gästrummet" som egentligen är en klädkammare så där fanns ju inga fönster eller så så jag sov på hur hårt och länge som helst tills jag vaknade av att Julia sjöng mycket vackert.. *host* hahaha!
Efter ett tag kom mamma och hämtade mig och Clara så lämnade vi av henne och åkte hem. Väl hemma käkade jag lite och sen hoppade jag in i duschen och bestämde mig även för att ta ett varmt bad sen och ha både hårinpackning och ansiktsmask =) mycket skönt.

Nu sitter jag här och funderar på om man skulle åka hem till Handii och va där med henne och Jack som besöker Skåne i helgen.. måste nog fråga mamma om hon kan skjutsa mig då :p
Så brb♥

Btw, bilder från igår kväll kommer snart! :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0