TACK FÖR EN TREVLIG DAG!

Hallåja! :D

Stack ju till EH innan och mötte upp Julia och Ninni där. Efter en stund kom även Johanna N och slog sig ner med oss :)
Där satt vi tills klockan var typ lite över 6 och då tog vi våra saker och gick vidare till Åhléns för att möta upp min mamma. Behövde nämligen en ny mascara och lösnaglar (a)
När vi hade handlat klart gick vi hem till Ninni där jag satte på mina lösnaglar, så om jag stavar lite dåligt är det för att jag inte riktigt kan skriva med dom här sakerna x) haha
Vi testade även att sätta på lösögonfransar på Ninni och så hade vi lite nödvändigt tjej-snack. Så tack för en mycket rolig dag tjejer! :)
Nu har jag precis ätit lite och sitter och försöker få skype att funka. Dock är mitt internet grönt så det är nog därför det inte går :S
Ajja, får väl flytta mig eller något... hörs sen!♥


Kommentarer
? juliet

Tack själv :D kan inte följa med till väla imorgon!

Förlåt älskling :(<3

2010-02-03 @ 22:59:14
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0