TRÅÅK

Hallå!

Sitter atm hemma hos mormor och morfar.
Vaknade vid halv 12 brevid Handii med smink och kläder och allt ;s usch.
Då gick jag upp, tvättade bort sminket och satte på lite nytt och vid halv 2 kom mamma och hämtade mig och sen bar det av hit, till Stavershult.
Här finns det inte mycket att göra kan jag säga er så nu har jag suttit och sorterat alla mina bilder i lika mappar för innan när man klickade in sig på "Mina bilder" så möttes man av en förskräcklig syn som ungefär såg ut som 2:a världskriget! Massa massa massa bilder i en enda röra ._.
Men nu är det snyggt och prydligt uppdelat i olika mappar :] jag har t.o.m mappar i vissa mappar! :O det ni! ;p
Ajja, vi ska inte vara här så sent idag eftersom vi kom hit rätt tidigt och jag och Isabel ska ju hinna träna också ikväll! :)
Men nu ska jag nog plugga lite o.O blää!♥


Kommentarer
? michelle

graouw på linneah :D<3

2010-02-14 @ 18:08:58
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0