WHYYYY?!

Varför klippte jag av mitt långa hår? Är det någon vänlig själv som kan förklara det för mig? ;(
Och jag måste klippa mig igen nu för mitt hår är så slitet så det snart kommer trilla av *cutcut* BUHHU! :'(


Bjuder på bilden, var ju trots allt liten (a) men kolla mitt hår! :OO långt, inte ett dugg slitet och jätte glansigt och kolla korkskruvslockarna :( Varför började jag platta och klippa? ;(


Denna bilden är typ kanske 1 år gammal, då hade jag också långt hår, inte lika men långt iaf. Dock var det väldigt slitet och glanslöst av all plattning och tuppering "/

Kom även att tänka på vad man har förändrats sen man var liten ;o jag vill vara liten igen, med långt fint hår och så söt och oskyldig (vilket jag förståss är nu med ;p) :( Miss the old times..♥


Kommentarer
? Erica

Du passar jätte bra i långt hår:) Du borde skaffa det igen^^ <3

2010-02-22 @ 09:26:53



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0