HEMMA OCH UTVILAD

Nuså är jag hemma och utvilad igen.

Vi tog ju bussen till vandrarhemmet vid halv två och var framma typ vid två, strax innan två. Väl där valde vi våra rum och bäddade. Jag delade rum med Erica och Isabel (ofc :D) och även Stokki kom senare. Fast han åkte igen för där var ingen säng ledig till honom och han kunde ändå inte sova :(
Anyway så satt vi väl mest på vårt rum och pratade, kollade film och typ sprang mellan rummen och smällde i dörrarna? haha
Vi såg någon läskig film och sen började vi kolla på Fame fast vi fattade typ inte vad den handlade om så vi stängde av.
Den läskiga filmen såg vi på kvällen och jistanes vad rädda vi vart efter det. Haha... Isabel skrek bara Stokki kom gåendes ut ur ett rum och fy bubblan vad jag hatar Isabels skrik. Jag får kalla kårar av det och blir helt as rädd av det :| haha jag börjar skrika när jag hör henne. Typ när hon och jag skulle gå från Jojjies och Sofias rum till vårt så såg jag att ytterdörren var öppen så skulle jag springa och stänga den och samtidigt tända lampan (vi va ju rädda) så precis när jag stängt, tät lampan och vi har börjat gå enom korridoren så hör vi att den öppnas igen så vände vi oss om så var där ingen där så vi började gallskrika och sprang in på vårt rum. Fast sen va det bara Amanda och Mindie som kom in, hahaha (a)
Resten av kvällen flöt på såhär och när Erica och Isabel skulle gå ut och röka skulle jag och Stokki vara lite roliga (tyckte vi) så vi tog en av biblarna (som fanns i alla rum) och la under Isabels kudde (hon är rädd för biblar) och sen när vi väl hade somnat, typ vid halv 3, 3, så vaknar jag av en duns så fick jag något tungt nästan i huvudet så hör man "DIN J*VLA F*TTA!!". Det första jag tänkte var "Isabel har hittat bibeln" HAHAHA :D
Imorse när vi gick upp vid 9 för att städa och sånt (skulle ta bussen vid kvart över 10) var vi så trötta så det var sjukt. Det gick ju inte så bra att sova för alla sprang runt och smällde i dörrar, skrek och bankade på varandras dörrar hela natten typ så när jag väl kom hem däckade jag i sängen dirr.
Vaknade vid halv 4 och skulle sätta igång min data och upptäckte att den gått sönder? Alltså jag får damp nu för jag kan ju inte använda den på hela helgen. Måste lämna in den till it-Niklas på måndag -.-
Sen är jag as trött och jag hade plugg på den datan att göra.. men jaja..
Måste iaf hitta på något att göra ikväll! Vad ska ni göra? :)♥

...shit vilket långt inlägg men haha. Ni får antagligen bilder från dagen/kvällen sen om Isabel skickar dom =)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0