I'M ONLY GONNA BREAK YOUR HEART

Tjenixen, hemma nu.
Eller ja, har varit det ett bra tag fast har inte pallat blogga förrän nu. Vaknade vid typ halv 2 idag o.O och landet för längesen har gått på hela natten, om och om igen med as högt ljud men Isabel pallade inte gå och sänka, haha<3
Anyway så har jag inte tid att sitta här och blogga, måste plugga. Har så sjukt mycket i skolan denna veckan så förvänta er inte att det blir så mycket bloggtid över :(
Imorgon ska jag lämna in engelska, på tisdag ska jag lämna in naturkunskap både ekologi och energi, på onsdag ska vi göra vår PowerPoint redovisning + börja på en ny om datorns delar (yeey... -.-), på trosdag har vi matte prov och sen ska vi sova på vandrarhemmet i magnarp och på fredag ska vi redovisa PowerPointen om datorns delar. Fy usch och blää.. jag kommer aldrig hinna allt :'(
Meeeen, nu måste jag plugga! Ska börja med enegelskan (y)
Puss på er♥


Sleden

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0