JAG ÄR EN HEMSK MÄNNISKA :(

BUHHUU! Jag är verkligen en hemsk människa! :'(

Kom som vanligt för sent imorse och sen spenderade vi typ hela resten av förmiddagen till att sitta och lyssna på en föreläsning. Han var faktiskt rätt duktig men jag var så trött så jag nästan somnade ändå.
Efter lunch pallrade jag och Isabel ocs till Friskis och svettis (Sjukis och fettis) där vi skulle ha idrott fast vi var inte med (a) hoho
Efter "idrotten" gick vi till grafitti och åt vars en bakad potatis och snackade om skit (killar ;p hahah). Sen kom hennes mamma och hämtade henne och jag gick hem och la mig här, i min säng.
jag fryyyser och är as trött :( men jag måste göra ett idrottsarbete nu så kan inte sova.
Ajja, får göra det fort I guess.
Vi hörs senare, pusspuss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0