BTW, GLÖMDE JU BERÄTTA! :O

Att jag har sett både SATC 2 och Eclipse på bio juuuueee! :O Åhh dom var underbaaaara!

SATC 2


2an var mycket bättre än 1an enligt mig. 1an innehöll väldigt mycket snygga kläder. Modet i den var utsökt medans kläderna i 2an var lite sådär.. Alltså det är klart att den innehöll en massa snygga kläder den med men där var även mycket som nästan såg lite... tantigt eller så ut o.O Men 2an var som sagt bättre. Den var bättre som en film liksom, den var as rolig :) Gå och se den!

Eclipse


Underbar film! Dock inte riktigt lika bra som de andra två tror jag inte... så lite lite besviken blev jag väl ._. Fast det var väl antagligen för att jag hade så mega höga förväntningar på den. Väldigt bra gjord, precis som dom andra två :) Fast jag tyckte det var väldigt tråkigt och synd att dom hade bytt ut hon som spelar "Victoria" i filmen. Ni vet hon med rött/orange hår som vill döda bella? Dom hade ju bytt ut henne mot en annan skådespelerska i den här filmen :s Tycker inte om när dom gör så...
Sen, utan att avslöja för mycket, så tycker jag nästan hon valde fel kille :O Jag tycker nog bättre om Jacob än Edward.. o.O Fast det är nog bara för att jag tycker om bruna varma killar haha :p Fast iofs... Bella och Edward hör liksom ihop.. Dom passar, men om det hade varit jag hade jag valt jake :]
Well well, jag älskade den iaf och det kommer ni säkert också göra så gå och se den! :D

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0