HTC DESIREEEE<3 :D

Btw, fick ju min efterlängtade mobil också förra veckan! :O:D
Det blev en htc desire som jag redan sagt och visat och den är mega super bra :) Hittills iaf ;) haha
Det tog ett tag för mig innan jag förstog mig på den men jag har börjat vänja mig nu. Haha, jag kan hitta saker bättre på den (även fast jag inte alls hittar vissa saker ibland...) och sen har jag lärt mig smsa snabbare :) Eller aa.. snabbare och snabbare, snabbare än vad jag smsade innan iaf för det var typ sloooowmoootiooon haha .__.
I'm not that hi-tec "/

Och bara för att jag tycker att den är så himmla fin så lägger jag upp bilden på den igen heheh


It's a beauty<3
Den hade dock varit snyggare med lite blingbling.. Eller vad säger ni? Skulle egentligen köpt diamanter och klistrat på hela den fast fick inte det för mamma eftersom den är helt ny och den var kind of dyr :( Kan kanske hitta något billigt skal till den som jag kan limma diamanter på ist :)
Diamonds really are a girls best friend you know ;)♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0