DAGENS INKÖP


Vit bustier och vit strapless bh från H&M


Aprikosfärgade shorts från BikBok och gråa med peace tecken från H&M


Rosa(?) söt blus och vit tubtopp från H&M


Marinblå sån sak från BikBok, kommer inte ihåg vad det heter haha ._.


Aprikosfärgad mysdress från BikBok


Ny vit klocka med lite guld och stenar, väldigt fin från Ur&Penn (betalade faktiskt den själv :))


Massa smycken :)

Sådärja, det var allt! Men ska som sagt tbx till Hbg inom kort igen för måste hitta jeans shorts, en ny väska och så ska jag kolla efter vita converse.

Just det! Glömde ju berätta att jag var i Hbg ikväll med mina kära vänner Isabel, Parsa och Mensur. Vi skulle ut och äta så vi vandrade omkring där i typ 1 och en halv timme och letade restauranger. Jag ville ha sushi men ingen gillade visst det så det blev kina mat... tycker inte om det men det vågade jag inte säga när vi hade letat resaturang så länge :o haha
Hade iaf en mycket trevlig kväll och nu måste jag sova för jag ska upp tidigt imorgon och städa på mitt rum. Sen ska vi till mormor och morfar där jag ska lägga mig i trädgården och sooooola :D hehe
Godnatt♥

Kommentarer
? julia

Sv: jaha, hur då? :O fina grejer btw! :D<3

2010-06-06 @ 11:55:37
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0