DRÖM SÖTT ALLIHOP :)

Nu ska jag sussa. Eller försöka trots mina febriga problem .__.
Och ja man1, det är ok att kommentera att du tycker att jag alltid ska sova ;) haha

Dröm sött iaf för det ska jag. Jag ska drömma om denna lilla sötsak som jag fortfarande vill ha


Isn't it looovely? :)

Den hade inte suttit fel till skolavslutningen inte! Och något säger mig att det inte är särskillt många som kommer synas i den heller. Men men, man får ta det man har när man är pank right? Längtar lite till i sommar då jag ska jobba, med att sälja jordgubbar utanför maxi i hyllinge (det är ok att skratta, det bjuder jag på), så jag kan få in lite cash!
Ajja, blogg you tomorrow, natti♥


Kommentarer
? julia

ska du också sälja med elaine? :O<3

2010-06-03 @ 19:49:26
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/
? ebba.

sv; nej tyvärr, bara till vänner :) men din design är superfin ju!

2010-06-03 @ 21:02:45
URL: http://navel.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0