NYTT I GARDEROBEN

Helt oredigerade bilder .__+


Ginatricot


H&M


DinSko


Överdel - Lindex
Underdel - H&M


H&M


Ginatricot


Intersport


H&M


Åhléns


H&M


H&M


Lindex

Sådär, det var nog allt ni inte sett hittills :)
Och btw så kommer mamma förhoppningsvis hem med en sånhär idag;


NYA HTC DESIRE! IHHH :D haha

Om hon inte fixar den idag får jag snällt vänta tills nästa vecka. Men det är helt ok för jag ska ändå se eclipse på bio ikv och åka till sthlm imorgon kväll :D Kommer hem på måndag så vi hörs då om inte innan. Nu ska jag duscha och fixa mig och packa lite om jag hinner, puss♥


Kommentarer
? aad

BLOGGA MER LINNEAH! :)

2010-07-09 @ 00:21:01
URL: http://meanwhiile.blogg.se/
? Tanja

fin blogg! :) vad kostar shortsen från ginatricot?



kolla min blogg! behöver hjäälp :( har beslutsångest

2010-07-19 @ 01:22:40
URL: http://jjustlikethat.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0