SORRY

Shena!

Skulle vilja be om ursäkt lite smått för att det gått så många dagar mellan mina blogginlägg nu igen men jag har faktiskt en bra (?) ursäkt :) hehe
I lördags så kände jag mig så himmla svimfärdig hela dagen. Jag var tvungen att sätta mig ner hela tiden så att jag inte skulle svimma. Dessutom så mådde jag illa, hade svinigt ont i skallen, hade feber och kunde inte se ordentligt. Migrän .___+ Hatar det! Men dum som jag är så fattade jag inte det så jag stack ut på stan med Van coh Amanda i flera timmar innan jag drog till en kompis och sov där. Dock sov jag inte så bra för eftersom jag hade feber så frös jag sönder så jag tog på mig fler täcken och då blev jag så varm så efter en stund vaknade jag och var helt genomsvettig. Jag lovar att det hade gått att vrida ur tröjan jag sov i.. uääk!
Nästa morgon mådde jag ännu mera piss så jag sov hela dagen och på kvällen kom mammi och hämtade mig.
Resten av denna veckan har varit så. Varje dag och varje natt. Helt seriöst så pallar jag inte mer! Och jag måste bli frisk till på fredag för då ska jag med en massa folk till liseberg! :D Tänk så blir jag inte frisk och missar det... :(

Well well, nu ska jag snart ge er lite musiktips, gulligt av mig va? ;)
Kiss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0