DAGENS ROLIGASTE :')



Helt seriöst så dog jag när jag såg denna gruppen på facebook. Jag garvade så jag trodde jag skule kvävas.
Ringde Handii också för lite förståelse (vi brukar ju tycka samma saker är kul, ingen annan tyckte det ._.) men hon tyckte nog det vart roligare att sitta och lyssna på mig när jag satt och garva så jag grät haha :]
Om ni inte tycker detta är kul så är det något fel på er, för som vi kommit fram till innan så är jag helt normal och det är resten av världen som är cp :D

För er blåsta människor som inte fattade vilket som var roligt på bilden så har jag ringat in med rött åt er, snällt att jag tänker på tröga också va? =) hähä

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0