DEPPIG SÖNDAG

Förlåt för att jag inte bloggade alls igår men pallade inte. Ibland behöver man ta ledigt från även bloggen.
Gjorde ändå inget kul igår förutom att jag och Handii käkade pizza på Kirris. Kändes som om vi var ett par när vi satt där mitt emot varann med en stor röd ros mitt på bordet haha ._.
Resten av kvällen spenderade jag här, på min röv i min säng ensam (y)

Idag vaknade jag vid 12 kanske halv 1. Då gick jag upp och tänkte käka frulle men kände att jag inte var hungrig. Har fortfarande inte käkat men vi ska snart åka till mormor och morfar. Jippi.
Sen ska jag sova hos Handii :) Vi har en del att snacka om .__.
Men vi hörs sen, ska sminka mig klart nu♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0