FORTFARANDE SJUK

Pallade inte blogga igår, måste ju få ledigt även från bloggen ibland.

Anyway, skulle egentligen till skolan idag var det tänk men mådde lite tyvtjockt hela natten och kunde inte sova så mamma tyckte det va bäst om jag va hemma idag med. Åhh jag vill uuuut! När jag tittar ut genom fönstret ser jag massa glada människor i fina vårkläder. Inga tjocka klumpiga vinterjackor längre och inga klumpiga vinterstövlar. Jag blir så lycklig! Det är våååår :D
Imorgon får jag förhoppningsvis gå till skolan och även uppleva det underbara vädret =)

Denna dag vaknade jag typ vid 12. Då klev jag upp och kände mig riktigt riktigt trött men vägrade ligga kvar och sova till 3-4 som jag gjorde både igår och i förrgår. Det är ju en hemsk känsla att sova bort exakt hela dagen. Så jag pallrade mig upp och satte mig för att kolla på Svärdet i stenen. Tydligen tycker mina vänner att jag påminner om ugglan i den filmen (great, haha) så jag var ju tvungen att kolla.
Nu ligger jag här i min säng och funderar starkt på om jag skulle kolla på Sex And The City filmen.. Får nog ta och göra det :)
Men vi hörs sen, hade haj!♥


gammal bild från i sommras :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0