FREDAGSMYYYYS :]

Skolan till 11 idag, hade webbdesign och det var faktiskt tråkigt idag o.O Jag hade ingen lust alls för jag var så himmelens trött! ._.
Efter skolan gick jag hem, åt lite och sånt och sen tog jag och Hannah en buss till åstorp där Alexandra klippte oss :) Syns inte så mycket skillnad förutom att luggen är lite kortare typ så jag blev nöjd :D
Färdigklippta och fina tog vi ett tåg till hbg där vår kära moder befann sig så vi gick och mötte upp henne och begav oss tillsammans till Väla där vi skulle lämna in min jacka för lagning. Under tiden vi väntade på den kollade vi runt lite och det blev två impulsköp på ginatricot =)
En typ ljus beige skjorta för 149:- (kommer kanske bild någon annan dag) och ett vanligt, svart, långt, tight baslinne också på gina för 99:-
Nu är vi hemma och jag har nyss käkat ska dra ut en stund och träffa en kompis :)
Vi hörs väl när jag kommer hem igen!
Ha en fin fredags kväll, puss♥


Blev lite kortare och så men inte så stor skillnad eller vad säger ni? :)

Kommentarer
? Erica

Det blev ju bra varför var du så närvös? :P

2010-03-06 @ 13:13:32



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0