FULL RULLE

Har inte hunnit blogga idag för har varit i skolan hela dagen.
Vi spelade in en reklam film för te haha och sen får vi lära oss hur man klipper och redigerar filmer =) f1 nice!
Efter lunch skulle vi ha idrott fast jag, bella och erica slapp så vi satt och dunka as hög musik längst upp på tings ist. Härlig eftermiddag imo! :)

Efter skolan rusade jag hem och typ... vet inte riktigt vad jag gjorde ;s men typ inspekterade vårt nya kylskåp som inte stog där när jag gick till skolan idag o.O hmm.. haha
Sen rusade jag vidare till ***** ;) där jag spenderade resten av min kväll :)
Nu har jag skrikit lite på min familj att dom är störda i huvudet medans dom stog och hoppade, skrek och fnittrade av lycka (:s), ätit lite och hört att Justin Bieber har dött?! Är det någon som vet om det är så? :O Hope not, han är ju så söt och duktig ;(
Ajja, nu ska jag kolla lite bloggar, har ju inte hunnit det idag o.O hehe
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0