HATAR DETTA!

Om jag glömde säga det igår så har jag ju typ sån äcklig kräksjuka.
Så dagen har bestått av att ligga i min säng drickandes proviva och lyssna på musik. Kanske låter skönt och visst, det är skönt men tråkigt! När man är frisk vill man bara bli sjuk för att slippa skolan men när man väl är sjuk så vill man bli frisk och saknar nästan skolan ._. Iaf kompisarna!
The grass is greener on the other side I guess...
Jag har heller inte ätit något idag för då ja spyr jag ju upp det igen så nu "åt" jag för första gången idag. Det blev en kopp varma koppen med svamp (Y)
Känner mig ändå fräsch för har bara druckit idag, har nyss duschat, rakat benen, haft hårinpackning och ansiktsmask så ändå helt ok =)
Men nu ska jag återgå till min "mat", hörs sen!♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0