HEMMA HOS HANDII

Hellu :]

Har haft en mycket rolig kväll måste jag säga!
Vart ju på möte innan sen vid typ 6 kom Parsa, Bella och Felicia T och hämtade mig vid Netto. Då bar det av till Hjärnarp där Stokki bor och så va vi hos han ett tag. Sen bestämde dom sig för att dom ville bowla så det bar av in till stan igen där vi fick reda på av en högst otrevlig gubbe att det inte fanns någon ledig bana förrän vid 11 och då var klockan typ 7, så vi satte oss i Parsas bil igen och körde som galningar till Åstorp dunkandes musik för att kolla om bowling hallen där va öppen. Men det är ju Åstorp så vad förväntade vi oss liksom..? Ajja, vi fick iaf åka en sväng på BG haha (H) yeah!
Efter att ha snurrat runt i Åstorp en stund (jag fick också köra :D hehehe) så åkte vi till stranden. Rättså mysigt faktiskt. Sen var vi på donken och köpte cheesburgare och tog ballonger som vi släppte ut genom fönstrena och åkte till skälderviken där vi tog en runda på cykelstigen som gick vid Sven Jons Udde. Det va inte igår man va där alltså...
Efter skälderviken åkte vi till bowlinghallen igen där vi satt och väntade i typ 1 timme. Sen bowlade dom i 1 timme. Det gick inge vidare för Felicia så hon ville ha sånna staket för rännorna men när Parsa gick till gubben och frågade så fick hon itne det för hon är ju "vuxen". Tjejen är född 94! HALLÅ?!
Han var en riktig bitterfitta den gubben så till sist blev jag arg så jag och Stokki gick dit för att prata med honom. Det hela slutade med att jag stog och skällde på han och han sa att jag va dum i huvudet. Moget av honom att kalla en 16 årig tjej dum i huvudet (Y) Resten av tiden var vi allihop riktigt förbannade.
Men sen tog vi en sväng till kebab-vagnen så det gick fort över =) haha
Efter det skjutsade dom mig till Handii och här ligger jag nu brevid henne i hennes säng, mysigt :)

Med andra ord har min kväll varit genom mysig och riktigt kul! Hur har er varit? :)♥


Slänger med en gullig bild jag fått från **** naaw! 8)

Kommentarer
? djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre..Kram!

2010-03-29 @ 20:07:58
URL: http://djustd.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0