KATASTROOOOOOOF!

Jag pallade inte gå ut, ska snart till Maxi också med mamma, måste köpa hörlurar annars kommer jag dö på matte lektionen imorgon och på alla entreprenörskaps lektioner framöver (n)

Jag ska klippa mig på fredag :'( *snyft* Jag som precis har börjat få liiite långt hår igen.. Menmen det är ett måste för mitt hår är verkligen slitet nu, det kommer snart trilla av om jag inte klipper mig för bövelen! ;(
Ska bara ta det som är absolut nödvändigt dock, bara topparna, liksom det som är mest slitet och sen klipper jag nog min "lugg" lite för har typ ingen längre, den har ju nästan växt ikapp resten av mitt hår ._.
Och ingen raklugg blir det den här gången! Gör det alltid (är faktiskt lite sugen nu) men jag ångrar mig alltid som in i himmlen när jag gjort det så ska låta bli ._. haha...♥


Första gången jag hade raklugg, för kanske 1½-2 år sen


Med raklugg i sommras

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0