LITE SMÅTT IRRITERAD

Skolan idag. Vi höll på med HTML koder och gjorde en sida och lite så. Hoppas på att kunna lära mig mycket om det så kanske jag kan fixa till en riktigt snygg design här sen :D

Efter skolan var jag på bibblan en stund med Isabel där vi bara satt och snackade för hon väntade på att Erica skulle komma in till stan. Så gick vi och mötte upp Erica och sen gick jag hem. Väl hemma tog jag mig en lång och varm dusch. Skönt.
Nu har jag nyss käkat lunch och sitter och sminkar mig (duschade ju bort sminket). Jag är dessutom lite smått irriterad för att där är en viss liten tjej som är inne på min bdb 24/7 som har lösen -.- jag hatar folk som är inne på min bdb hela tiden och så kan inte jag gå in på deras! Men nu har jag blockat henne hehehe *nöjd* Om inte jag kan komma in på hennes och kolla ska hon minsann inte snoka rundor på min ;C 
Senare ska jag gå ut och möta Stokki som slutar vid två. Vi ska ta en fika på grafitti tsm och sen ska vi gå till break och fixa det med hörlurarna. Efter det ska jag nog möta upp Handii och va med henne en stund och vi kanske skulle till ibc och kolla p94orna när dom spelar innebandy vid 5 haha fråga inte varför =)
Men vi får se hur det blir. Nu måste jag dock fortsätta sminka mig, pusstja♥


Vill ni snoka och se mina bilder, kolla bloggen ist om ni har lösen på bdb för här slipper jag se vilka det är som är inne :]


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0