MÄTT OCH BELÅTEN

Vilken dag det här har varit o.O

Först väckte Handii mig alldeles för tidigt (sov ju där) för då skulle hon till jobbet. Hon praoar på Lindéns denna veckan och går runt och luktar friterat hela tiden nu... mmm gott... not ._. haha
Iaf så körde hennes pappa in oss till stan då så gick jag raka vägen och la mig i mammas säng där jag somnade så skönt och sov till typ halv 3 då jag hade fått massa sms bl.a från Isabel som sa att jag skulle komma till kulltorp till Erica för att vi skulle göra klart vårt träningspass som vi ska ha för klassen imorgon på idrotten.
Enda problemet va att jag inte hade några pengar till buss dit så jag fick fixa mig snabbt som attans och hann inte ens käka frulle förrän Stokki och Parsa satt i bilen utanför mig och väntade. Sen åkte vi till Erica och så lämnade dom av mig där och åkte vidare.
Väl där fick jag lite frukost och sen gjorde vi det förbaskade passet och det var t.o.m rätt kul och sen gick det rätt fort. Så när vi va klara skjutsade Parsa och Bella hem mig igen.
Nu har jag nyss gjort en omelett med paprika och lök i och är mycket mätt och belåten. Ska nu öva på passet för jag kan inte riktigt alla stegen ordentligt.
Men bloggar sen igen! Puss♥

Och om ni undrar så hade vi studiedag idag haha :D


Bild från i söndags

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0