MINA BÄÄÄÄBISAR<3

Nu sitter jag här i min säng. Jag är lycklig. Jag kan inte höra ett ljud förutom min musik. Jag sitter här och dunkar hög musik i mina nya hörlurar. Dom är numera vita med guldiga detaljer. Så snygga så ni förstår inte :O
Tacktacktacktacktack Stokki! Jag kan inte beskriva hur glad jag är! Jag älskar dig och det hoppas jag att du vet och btw, det där brevet, tycker du att jag tar lång tid på mig när jag fixar mig? *snyft* haha ;)

Anyways så var vi och bytte färg på hörlurarna @ Break innan som ni säkert fattat och sen gick vi till grafitti och käkade kladdkaka. Mycket trevligt och gott. Efter en stund joinade även Bella, Parsa och Felicia T oss en stund :)
Sen skulle alla dom iväg så jag traskade hemåt, nästan sprang för jag var så otålig att få komma hem och öppna paketet med hörlurarna och provlyssna dom ;O haha
Dom var precis lika underbara som jag hade föreställt mig, bortsett från att jag ser lite smått rolig ut framifrån när jag har dom på mig, fast det bjuder jag på bara för att dom är så underbara =)
Så återigen, TACK Stokki!♥


Ja, jag har redan hunnit ta ego pics med dom ;) hehe

Och btw, Stokki har precis köpt en ny ipod så han ska lägga in min spellista på sin gammla i helgen och sen ska jag få låna den =D Förstår ni vad detta innebär? Jo att från och med på måndag så kommer ni inte kunna kontakta mig för jag hör inget utanför mina hörlurar, gött!


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0