MINNEN

Satt precis och kollade gammla filmer på youtube så slog en rolig sak mig som hände några månader innan Jan dog.
Jag fick en sån där sak ni vet som man sitter och glor på as länge och sen helt plötsligt kommer det fram någon som ser läskig ut och skriker as högt av någon. Så tänkte jag spela bröderna Le ett litet spratt så jag skickade den till både Van och Jan.
Jan blev inte så rädd men efter ett tag skrev han "skickade du den till min lillebror också...?" så jag bara "ja, vadådå?" han bara "han skriker som en liten flicka..." alltså HAHAHAHAHA!
Det var seriöst svin kul, inte för att jag förväntar mig att ni ska tycka det är så kul nu.. haha tänkte bara att ni ville veta, så ta upp era intresseböcker och anteckna för bövelen! :D♥


Min lillasyster, ehh oj menade lillebror ;), som skriker som en liten flicka :D haha

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0