PALLAR INTE...

bo i denna lilla tråkiga staaaad ;((
Alla vet ju helt seriöst precis allt om en. Folk som man inte ens känner ;s himmla cp.
Dessutom är det alldeles för mycket folk som lägger sig i saker och ting som dom inte alls har med att göra. Blir så trött på att folk inte kan sköta sitt eget.
Idag var det något pucko som hade låtsas vara jag och ringt dolt till en kille och sagt massa saker. Alltså hallå? Skaffa ett liv. Hur lönt känns det att göra så liksom? Mycket moget..
Jag blir så irriterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen så jag tror bannemig att jag ska gå ut en liten runda! ._.
Vi hörs när jag kommer in igen och mobilen är med för er som har mitt nr, puss♥


Kommentarer
? julia

Fan vad korkat, haha! Ängelholm är verkligen en sjuk stad ja ;s<3

2010-03-05 @ 18:29:48
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0