SÅ TRÖTT PÅ ALLT

Hemma nu, har varit hos mormor och morfar. Skulle egentligen sova hos Handii i natt men mamma hade ju inte tid att lämna mig i Tåstarp för hon hade bråttom hem. Det tar ju liksom inte bara typ 5 min extra att köra inom där men jaja -.-'
Så nu sitter jag här och känner mig allmänt nere. Jag har kommit på att på sista tiden har jag varit väldigt nere. Doktorn hade kanske rätt när hon sa det att jag har ont p.g.a oro/ångest/depression...
Äh jag vet inte men jag känner det som om jag bara skulle vilja somna och aldrig vakna igen. Det bästa jag vet är att sova och då kan man ju (rent tekniskt sett) lika gärna vara död .__.
Vad är det liksom för mening egentligen, allt vi gör är att gå upp, gå till skolan, gå hem, dö, gå upp, gå till skolan, gå hem, dö varenda dag.. Sen blir det samma sak när vi skaffar jobb. gå upp, gå till jobbet, gå hem, dö. Alltså jag dör lite halvt sådär av bara tanken på det så trött jag är redan nu liksom och jag har ändå bara kännt såhär i kanske ett halvår, ska jag känna så i resten av mitt liv? :OO
Allt känns så tungt... Denna vintern har by far varit den värsta i mitt liv kan jag nog säga.
Men äsch, det går väl över.. förhoppningsvis.
Det finns ju ändå lite positivt kvar, tack och lov, typ mina fina vänner och J :)♥


Bild sen i fredags

Kommentarer
? aad |

Kund einte hålla med dig mer, varje dag är exakt likadan & varenda minut känns som ett slöseri med mitt liv ibland :s



carpe diem brukade vara mitt motto haha, det gick åt skogen :(

2010-03-07 @ 20:29:04
URL: http://meanwhiile.blogg.se/
? Zahara

Johan?

2010-03-08 @ 20:10:41
? Anonym

eeeja håller med

2010-03-12 @ 18:52:14



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0