TORSDAG

Helt seriöst så trodde jag att denna dagen skulle bli en av dom värsta i mitt liv, men den blev faktiskt rätt bra ändå! :)
Började alldeles för tidigt dock av desperata sms från en desperat Bella som desperat ville att jag skulle gå upp och komma till skolan så hon slapp vara ensam för Erica var sjuk idag "/
Så då fick jag masa mig upp, göra mid i ordning och släpa min feta röv till skolan.
Hade matte<3 hela dagen................ .__. det är verkligen det värsta jag vet, fast vi hade ekvationer idag och jag kom på att jag kan ju det rätt bra o.O så det var inte så farligt tråkigt som jag trodde att det skulle bli (y)
Efter matten skulle jag egentligen inte käka i matsalen för Isabel skulle till Felicia T och käka och ville ju inte gärna äta ensam men så ringde Stokki och så att han väntade på mig så fick gå dit iaf. Det var äcklig pizza gjort på gammla hårda bullar ._. inte så gott.
Efter lunchen gick jag och Johanna G till tings för att hämta skolans busskort och sen gick vi till stationen där vi tog ett tåg till Hbg.
Vi hade nämligen entreprenörskap på eftermiddagen och alla skulle intervjua företag så jag och Johanna skulle till ginatricot och intervjua dom. Somnade på tåget på vägen dit men intervjun gick finfint :)
Efter det hade vi typ en halvtimme på oss innan vi skulle ta tåget tbx hem så Johanna bjöd på donken =)
Tack för en mycket rolig eftermiddag Johanna! :D Full med prinskorvar ;) haha<3
Väl tbx i lilla tråkiga ä-holm gick jag hem och la mig här i sängen och dog. Jag är verkligen sjuuukt trött idag.
Men nu ska jag gå och käka lite varma koppen så blogg you later, puss!♥


Jag today =)


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0