TRÖTTIS IDAG

Hallå!

Fick sova lite extra länge idag :) och sen blev det upp och sminka sig lite, pallade inte ens platta håret så nu har jag inte gjort det på 2 dagar :D *stolt*
Lite efter 9 åkte jag och mamma till doktorn "tha bug" som mamma kallar henne, hahah! Hon ser as rolig ut o.O För vi skulle kolla varför jag har haft ont i bröstet/hjärtat och så. Det var inget allvarligt men hon trodde att det berodde på att jag kände oro, ångest och typ depression och sen för att jag inte äter tillräckligt bra, typ skippar frukosten och sånt ._.
Efter doktorn blev det till skolan dirr där vi skulle göra en reklamfilm om JB te haha (y) och sen efter lunchen bar det av till friskis och svettis för lite idrott.
Efter skolan gick jag raka vägen hem och har bara nördat vid datorn (för ovanlighetens skull) och lyssnat på musik sen dess :) Dock var Emma här innan och höll mig lite sällskap :D Trevligt, alldeles för längesen vi sågs nu ju ;(
Men nu ska jag se om Van har slutat, vi skulle ju ses idag men han har inte hört av sig o.O
Later sweethearts♥


Jag idag, med lockigt hår och allt ;]

Kommentarer
? amanda

så fin bild på dig sötis :)<3

2010-03-04 @ 14:25:01
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0