ÜBER TRÖTT

Bloggade inte mer igår för mamma kom in och dampade så var tvungen att stänga datan.
Sen har jag inte bloggat idag heller. Har haft fullt upp.
Först skola till typ halv 3 sen fick jag rusa hem och duscha och sen bar det av vidare till **** där jag var i någon timme :)
Efter det gick jag hem och satte mig i soffan och tittade på Aladdin :) När den var slut tog jag lite pantburkar och lite pengar och traskade ner till Ica för att handla lite mat så min kära moder slapp åka och göra det.
Väl hemma igen satte vi oss och åt framför tv:n medans vi kollade Skönheten och Odjuret. Jag älskar den filmen! Man blir så himmla lycklig för den är så fin! Och det är så fin musik och den stämmer liksom verkligen. Hon älskar honom fast han är ett odjur, hon ser bortom det. Hon går efter insidan och inte utsidan. Och i den typiska skönheten och odjuret låten sjunger dom ju "alla väsen har skönhet inuti" och det stämmer så fruktansvärt mycket :')
Iaf så är jag lycklig nu och trött haha. Dessutom har jag as ont i hela mig efter idrotten idag men äsch, jag är ändå lycklig! :D
Ska göra lite dagliga rutiner här på internätet nu och så ska jag lägga upp lite bilder från Jans grav hade jag tänkt som jag tog i måndags när jag va där.
Men gör det snart, puss så länge♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0